۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۰۵

آذری در نشست خبری:

سعد محمدی در کارهای باشگاه دخالت نمی‌کند/ مسلمان باید به ذوب‌آهن بازگردد

سعد محمدی در کارهای باشگاه دخالت نمی‌کند/ مسلمان باید به ذوب‌آهن بازگردد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برخلاف اینکه رسانه‌ها، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن را یک چهره مداخله‌گر مطرح می‌کنند، سعد محمدی در کارهای باشگاه دخالت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری عصر امروز در جمع رسانه‌های گروهی با اشاره به بازگشتش به ذوب‌آهن اظهار داشت: خرداد 87 و زمانیکه در هتل آسمان برای معرفی ابراهیم‌زاده جلسه داشتیم، گفتم ذوب‌آهن رویه جدیدی آغاز کرده و نوید موفقیت در آسیا دادم اما برای خیلی‌ها این غیر منتظره بود و در خیال هم تصور نایب قهرمانی ما در آسیا را نمی‌کردند.

وی افزود: همه دیدند که ذوب‌آهن می‌تواند بزرگی کند و در 2 سال گذشته چالش‌های بسیاری داشتیم و فصل گذشته شرایط بهتری داشتیم و بدون پلی‌آف در لیگ ماندیم؛ این شأن ذوب‌آهن نبود و تصمیم گرفتیم که شروع دوباره‌ای آغار کرده و حرکتی نو که یادآور آن روزهاست، داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: ذوب‌آهن پا به عرصه جدیدی گذاشته و احتیاج به کسی که از نظر فنی خوب باشد و چالش‌ها را بشناسد و به همین دلیل او را جذب کردیم؛ گل محمدی مربی با اخلاق و بابرنامه‌ای بوده و با رسانه‌ها ارتباط خوبی دارد و همکارانش را از ذوب‌‌آهنی‌های سابق استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: احساس قلبی من می‌گوید که با گل‌محمدی هم می‌توانیم طلای آسیا را به دست آوریم و امیدوارم که سال‌ها بتواند در ذوب‌آهند خدمت کرده و ذوب‌آهن روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

آذری گفت: به عنوان ورزشکار، مربی و مدیرعامل، قهرمانی و افتخار را به دست آوردم و چیزی که می‌ویم، تجربه 34 ساله من است؛در سال 87 خیلی‌ها گفتند تیمی که در جدول ششم شده، چطور می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند ولی امسال هم به این مسئله اعتقاد دارم.

وی افزود: گل‌محمدی با تیم ملی امید مدال طلای بازی‌های آُسیایی پوسان را به دست آورده و در کنار آن می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم

برای احیای تیم‌های امید با گل‌محمدی صحبت کردم و سازمان لیگ اجبار کرده که 9 بازیکن زیر 23 سال و 8 بازیکن زیر 21 سال در لیست 35 نفره باشگاه‌ها باشد اما در این مدت هرچه تلاش کردیم که 8 نفر از بازیکنان زیر 21 سال از تیم‌های پایه استخراج کنیم، هنوز موفق نشدیم و شجاعی که تجربه بسیاری در باشگاه دارد، یادش می‌آید که سالی که می‌خواستیم تیم را آماده کنیم، 15 بازیکن در رده‌های مختلف وجود داشتند اما امسال وقتی گفتیم تیم ذوب‌آهن حرفه‌ای بسته نشده، خیلی‌ها با تردید به این مسئله نگاه کردند اما ما با این چالش روبرو شدیم و نمی‌توانیم بازیکنان زیادی از تیم‌های پایه اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: تیم‌های مطرح دنیا آکادمی دارند و سالانه بازیکنان بسیاری را معرفی می‌کنند و ما هم برای احیای تیم‌های پایه، در یک دوره 5 ساله بازیکنان را اضافه می‌کنیم و امروز این فعالیت شروع شد و با حسینی به عنوان ناظر ارتباط داشته و تلاش می‌کنیم که سخت‌افزار را آماده کنیم

وی گفت: زمین ملت برای تیم‌های بزرگسالان آماده شده اما به دلیل استفاده زیاد، در حال نابودی بود؛ در مجموعه فعلی ذوب‌آهن زمین چمن مصنوعی برای تیم‌های پایه احداث می‌کنیم.

نمی‌دانم چرا سعد محمدی را یک چهره مداخله‌گر معرفی می‌کنند

آذری پیرامون دخالت سعد محمدی در انتخاب مربی و مسائل باشگاه‌داری ذوب‌آهن تصریح کرد: برای من خیلی جالب است که از سعد محمدی چهره یک انسان مداخله‌گر در ورزش توصیف می‌کنند که در دفتر خود نشسته و مرتباً در حال فرمان دادن است و تمام تصمیمات را می‌گیرد اما اصلاً درست نبوده و سعد محمدی تحت هیچ شرایطی در استقلال فکری و مسائل فنی باشگاه دخالتی نکرده و این خلاف واقع است.

وی اظهار داشت: به نظر من عادلانه نیست که چهره انسانی که گناهش عاشق بودن در ورزش بوده را اینگونه نشان دهند؛ سعد محمدی دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارد و وجودش نعمت تلقی می‌شود.

مدیرعامل ذوب‌آهن درباره دخالت افرادی که در این تیم سمتی ندارد و حضور پررنگ آنها تصریح کرد: اگر می‌شود اینها را به من معرفی کنید و از روزی که آمدم کسی حق دخالت غیرمسئولانه نداشته و کار کردن در نساجی سخت‌تر از ذوب‌آهن است چون فشار زیادی در آن وجود دارد اما آنجا هم اجازه ندادیم در کار تیم دخالت کند؛  وظیفه دارم شرایط را فراهم کنم تا گل‌محمدی کار خود را نشان داد؛ البته فضای فوتبال ایران حاشیه دارد و من با قاطعیت کار خودم را ادامه می‌دهم.

مسلمان باید به تیم بازگردد

وی با اشاره به بحث مسلمان، غریبی و خانزاده گفت: باز هم می‌گویم که مسلمان به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس رفته و 2 سال دیگر با ما قرارداد دارد و بر مبنای قانون و سیاست‌های باشگاه باید 9 خرداد در تمرینات حاضر شود.

اذری گفت: درباره غریبی و خانزاده هم به نظرم پرسپولیس به آنها نیاز دارد و بعید می‌دانم به اصفهان باز می‌گردد؛ همانطور که ماندن مسلمان در پرسپولیس منتفی شده، در حال حاضر ماندن این دو نفر منتفی شده، مگر اینکه شرایط ویژه‌ای ایجاد شود اما در حال حاضر نخود نخود، هرکسی به خانه خود می‌رود.

وی با بیان اینکه درباره رسانه‌ها همیشه دیدگاه خاصی دارم و انتظار دارم که اگر دچار لغزشی می‌شوم، آنها این مسئله را به عنوان یک آئینه تذکر دهند و وظیفه دارم از همه رسانه‌ها تشکر کنم، خاطرنشان کرد: در 34 سال گذشته، هیچ سالی مانند سال گذشته ندیدم که رسانه‌های استان یکدل و یک زبان از تیم شهر حمایت کردند؛ خیلی‌ها تلاش کرده بودند که سپاهان و ذوب‌آهن را در مقابل یکدیگر قرار دهند اما سال گذشته فهمیدم که ذوب‌آهن جایگاه ویژه‌ای داشته و امیدوارم به پاس قدردانی از رسانه‌ها، امسال طوری آغاز کنیم که ناراحتی هواداران و رسانه‌ها کم باشد و بتوانیم که به فینال آسیا بازگردیم.

کد خبر 2291641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha